نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3498
-
الف
+

«رابعه اسکویی» با سریال «هشت آباد» به تلویزیون باز می گردد

«رابعه اسکویی » نوروز 1400 با نقش آفرینی در سریال «هشت آباد » بار دیگر به تلویزیون باز می گردد.

به گزارش آی فیلم 2، «رابعه اسکویی » به عنوان بازیگر جدید سریال «هشت آباد» ساخته «علی مسعودی»  انتخاب شد.

«هشت آباد» با نام قبلی «نوروز رنگی» از هفته پیش مراحل فلمبرداری خود را آغاز کرده تا در ایام نوروز 1400 از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر شود. 

این سریال دومین تجربه کارگردانی «علی مسعودی» پس از ساخت سریال طنز «آخر خط» است و به طور کامل در شهر مشهد و با حضور بازیگرانی از این منطقه تصویربرداری خواهد شد.

پیش از این قرار بود «حمید لولایی» در این مجموعه و در نقش همسر رابعه اسکویی بازی کند که به دلیل همزمانی بازی او با سریالی دیگر، «هادی عامل هاشمی» جایگزین او شده است.

«هشت آباد» روایتگر دورانی از سال‌های میانی دهه 1360 است که قصه‌هایی طنز برگرفته از تجارب شخصی و خاطرات نوجوانی «علی مسعودی» ، نویسنده و طنزپرداز ایرانی را به تصویر کشیده است.

در کنار «رابعه اسکویی»، «جواد خواجوی» ،« داریوش سلیمی» و «شهرام قائدی» هنرمندان دیگری همچون «سمیه مودی» ، «الهه یگانه‌پور» و «مهرداد بهروز » در سریال «هشت آباد» نقش آفرینی خواهند کرد.

گفتنی است فلم «سوغات فرنگ » و سریال های «ستایش1»، «دانی و من» و «غنچه و خاله جون کوکب » با نقش آفرینی «رابعه اسکویی» از آی فیلم2 نشر شده است.

رابعه اسکویی در سال 1394 ایران را به قصد فعالیت در شبکه تلویزیونی جم ترک کرد، وی که با هدف شهرت بیشتر در سریال این شبکه حضور یافته بود، بعد از بازخوردهای مخاطبان و اطلاع از اینکه سطح این سریال، از حد انتظار بسیار پایین تر می باشد، به ایران بازگشت.

وی طی مصاحبه ای پس از بازگشت خود به ایران گفت: بعد از مدتی از حضورم در شبکه جم متوجه شدم که شرایط موجود در این شبکه به هیچ وجه با معیارهای من سازگار نیست به همین دلیل از رفتنم پشیمان شدم و قطع همکاری خود را با این شبکه اعلام کردم.

رابعه اسکویی مدتی پس از بازگشت به ایران در سریال پولیسی امنیتی «گاندو» به کارگردانی «جواد افشار» حضور یافت.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر